|
|
Zasady:
Udział w zabawie może wziąć każdy zarejestrowany użytkownik. By dokonać rejestracji należy wypełnić
---> FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY <----
Przed każdą kolejką zmagań ukazywać się będzie formularz do głosowania z parami rywalizujących drużyn. Uczestnicy zabawy będą musieli wytypować wyniki sześciu spotkań - czterech meczów Speedway Ekstraligi i dwóch I ligi. Przykładowo, w pierwszej kolejce Speedway Typera typować będziemy rezultaty następujących pojedynków:
- Fogo Unia Leszno - Stal Gorzów
- GKM Grudziądz - Unia Tarnów
- ROW Rybnik - Get Well Toruń
- Ekantor.pl Falubaz Zielona Góra - Betard Sparta Wrocław
- Eko Dir Włókniarz Częstochowa - Orzeł Łódź
- Polonia Piła - Renault Zdunek Wybrzeże Gdańsk
W specjalnym formularzu do głosowania wystarczy wybrać odpowiedni rezultat przy każdym ze spotkań i oddać swój głos. Głosowanie odbywać się będzie do dnia kolejki i zakończy się o godzinie rozpoczęcia najwcześniejszego z zaplanowanych spotkań. Wyniki poszczególnych kolejek ogłaszane będą w środy. Rankingi dostępne będą przez cały czas w zakładkach WYNIKI oraz TOP TEN.
Punktacja:
- Prawidłowe wytypowanie wyniku spotkania - 25 punktów
- Wytypowanie wyniku w granicach błędu ≤ 5 pkt. - 10 punktów
- Wytypowanie wyniku w granicach błędu ≤ 10 pkt. - 5 punktów
- Wytypowanie wyniku remisowego spotkania - 15 punktów
- Prawidłowe wytypowanie zwycięzcy meczu - 5 punktów
Punkty za wytypowanie wyników w granicach błędu naliczane są po prawidłowym wytypowaniu zwycięzcy meczu.
Granica błędu porównywana jest na podstawie różnicy wyników. Ponadto punkty sumują się. Przykładowo, gdy gracz wytypuje zwycięzcę meczu oraz trafi dokładny wynik otrzyma 30 pkt. (25 pkt. + 5 pkt.). W przypadku poprawnego obstawienia wyniku remisowego gracz otrzyma aż 40 pkt. (25 pkt. + 15 pkt.)
Jak liczymy punkty w Speedway Typerze:
Przykład:
wyniki rzeczywisty meczu: 39:51 (różnica 12 pkt.)
wynik typowany przez gracza: 43:47 (różnica 4 pkt.)
punkty otrzymane: 5+5=10
wyjaśnienie:
5 pkt. - za prawidłowe wskazanie zwycięzcy
5 pkt. - za wytypowanie wyniku w granicach błędu ≤ 10 pkt. - różnica wyniku rzeczywistego i typowanego, a więc 12-4=8 - granica błędu ≤ 10 pkt.
|